OFERTA

Trafiając pod Nasze skrzydła zyskujesz spokój – zajmujemy się realizacją projektów od początku do końca, w dowolnie wybranej technice badawczej.

  • Jeśli chcesz nam powierzyć część projektu, zadbamy o każdy jego szczegół.
  • Jeśli sam jeszcze nie wiesz czego dokładnie chcesz – poprowadzimy Cię za rękę.

Jako nadrzedną wartość w badaniach marketingowych i społecznych, stawiamy sobie jakość zbieranych danych, dlatego posiadamy rozwinięte systemy kontroli pracy ankieterów/audytorów i czuwamy nad całym procesem badawczym, na bieżąco go sprawdzając i reagując na pojawiające się wyzwania.

Lata praktyki  przekonały nas do tego, by nieustannie się rozwijać, korzystać z innowacyjnych i niestandardowych rozwiązań, nie zapominając o fundamentach jakimi są tradycyjne metody badawcze.

Wybierz z jakich usług chcesz skorzystać:

PRZYGOTOWANIE BADANIA

  • Opracowanie tła badania
  • Zdefiniowanie celów i obszarów badawczych
  • Przygotowanie struktury próby np. w oparciu o statystyki populacyjne
  • Przygotowanie bazy firm z każdego sektora usług
  • Losowanie rekordów do badań B2C CATI.
  • Dobór metody i techniki badawczej
  • Opracowanie narzędzia badawczego,
  • Przygotowanie kwestionariusza ankiety/ scenariusza do wywiadów, audytów.
  • Weryfikacja otrzymanych narzędzi badawczych

WSPARCIE I INTEGRACJA TECHNICZNA

Nasze rozwiązania pozwalają na automatyczną integrację z każdym systemem, a także są dopasowane do wszystkich urządzeń mobilnych i stacjonarnych.

Ściśle współpracujemy z programistami nadzorując proces powstawania narzędzi wspierających zbieranie danych.

Umożliwiamy bieżący podgląd do zbierania materiałów, które można samodzielnie wyeksportować.

REALIZACJA BADANIA

W naszych działaniach podążamy za zmieniającym się społeczeństwem, dbamy o Respondenta, bo wiemy, że jego zaangażowanie i zainteresowanie przełoży się na jakość dostarczonych wyników.

  • Rekrutacja Respondentów do badań jakościowych FGI/IDI
  • Rekrutacja do badań ilościowych
  • Desk research
  • CAPI, CASI- sondaże, exit-poll, badania terenowe
  • Trudne badania f2f
  • Obserwacje, spisy z natury
  • Testy produktowe – CLT
  • CAWI
  • CATI
  • Badania MIX&MODE – łączenie technik badawczych
  • Tajemniczy Klient – MS,
  • Eye tracking
  • Time&Motion,
  • Cenzus
  • Fora dyskusyjne – community
  • Path tracking
  • Zbieranie leadów + tworzenie baz

KONTROLA DANYCH I ANALIZA

Dysponujemy nowoczesnymi metodami kontroli Ankieterów terenowych, jak i Respondentów online. Rzetelność i kompletność zebranych danych stawiamy na pierwszym miejscu ,dlatego stosujemy takie metody kontroli jak geolokalizację, pytanie kontrolne w trakcie ankiety, międzyczasy zakończonych ankiet, zdjęcia weryfikacyjne lokalizacji i produktów, hasła wysyłane przez SMS czy kontrolę telefoniczną

  • Wieloetapowa kontrola
  • Weryfikowanie jakości danych
  • Analizy statystyczne jedno i wielowymiarowe,
  • Analizy jakościowe,
  • Tabele i wykresy
  • Raporty

BADANIA TERENOWE

Naszą specjalizacją, mocną stroną i cechą wyróżniającą wśród agencji badawczych jest nastawienie na realizację badań terenowych. Trudne badania f2f, wywiady w sklepach, sondaże w miejscach publicznych, obserwacja, testy specyficznych produktów (in home, CLT)  oraz inne projekty, w których nie da się zastosować techniki CAWI, a do ich przeprowadzenia potrzebny jest człowiek.

Współpracujemy z 30 ośrodkami koordynatorskimi na terenie całej Polski.
Posiadamy jedną z największych sieci przeszkolonych ankieterów, posiadających wieloletnie doświadczenie, prowadzonych i zarządzanych w stylu hybrydowym – zarówno jedno, jak i dwustopniowo.
Nawet najtrudniejsze projekty edukacyjne nie są dla nas przeszkodą, ze względu na współpracę z wykwalifikowanymi psychologami i pedagogami.

W skład naszej sieci wchodzą także audytorzy o zróżnicowanych cechach demograficznych, realizujący badania Tajemniczy Klient.

OFERTA SZKOLENIOWA

Poznaj świat badań rynku – prowadzimy szkolenia skierowane do:

  • pracowników współpracujących z działami badań, wewnętrznymi i zewnętrznymi – chcących lepiej rozumieć podstawowe pojęcia i usprawnić tym samym komunikację
  • pracowników działów badań – chcących odświeżyć wiedzę, lepiej poznać aktualne standardy
  • każdego, kto chce poznać świat badań

Co zyskujesz:

  • Zrozumiesz pojęcia badawcze, poznasz techniki i metody badawcze oraz sposoby ich realizacji, dzięki czemu sprawniej skomunikujesz się z agencjami
  • Dowiesz się czego możesz oczekiwać od wykonawców – w jaki sposób kontrolować jakość badań
  • Znając podstawy badań rynkowych łatwiej i szybciej dopasujesz rozwiązanie pod potrzeby swoje lub klienta

The unexamined life is not worth living. – Socrates

Create your account