CASE STUDY

Badanie jakościowe etnograficzne z 7-dniowym dzienniczkiem

O PROJEKCIE

Celem projektu było poznanie zwyczajów użytkowania produktu spożywczego codziennego użytku. Wywiady entograficzne – w domach respondentów – poprzedzone były wypełnieniem interaktywnego dzienniczka on-line, na nowoczesnej platformie Fly Blog. Respondenci mieli do wykonania szereg zadań, od robienia zdjęć i wrzucania ich na platfrmę, po przygotowanie posiłków z użyciem badanego produktu i opisywanie ich. W kolejnym etapie, badacz pojawiał się w domu respondenta i przeprowadzał dłuższą rozmowę.

12 badanych

7 dni aktywności na platformie

NASZE ZADANIA W PROJEKCIE:

  • 1. Rekrutacja respondentów wg konkretnych kryteriów doboru
  • 2. Koordynacja logistyczna badania
  • 3. Przygotowanie zadań na platformie FlyBlog
  • 4. Kontrola działań respondentów na platformie, aktywizowanie
  • 5. Wypłata wynagrodzeń respondentom oraz wszystkie związane z tym formalności
  • 6. Przygotowanie danych z dzienniczka
fly-blog-img

CYTAT RESPONDENTA:

„Pierwszy raz brałam udział w badaniu rynku i nie wiedziałam że mają one tak ciekawą formę i tyle wartościowych informacji, jak się okazało, mogę dostarczyć, opowiadając o tym np.jak gotuję, przygotowuję posiłki. Zadania na platformie robiliśmy czasem całą rodziną, mieliśmy niezłą zabawę przy niektórych, a rozmowa z moderatorem była przemiłym spotkaniem przy kawie. Bardzo chętnie wezmę udział w kolejnym badaniu”
Alicja, respondentka

Create your account