OFERTA
Trafiając pod Nasze skrzydła zyskujesz spokój – zajmujemy się realizacją projektów od początku do końca, w dowolnie wybranej technice badawczej.
- Jeśli chcesz nam powierzyć część projektu, zadbamy o każdy jego szczegół.
- Jeśli sam jeszcze nie wiesz czego dokładnie chcesz – poprowadzimy Cię za rękę.
Jako nadrzedną wartość w badaniach marketingowych i społecznych, stawiamy sobie jakość zbieranych danych, dlatego posiadamy rozwinięte systemy kontroli pracy ankieterów/audytorów i czuwamy nad całym procesem badawczym, na bieżąco go sprawdzając i reagując na pojawiające się wyzwania.
Lata praktyki przekonały nas do tego, by nieustannie się rozwijać, korzystać z innowacyjnych i niestandardowych rozwiązań, nie zapominając o fundamentach jakimi są tradycyjne metody badawcze.
Wybierz z jakich usług chcesz skorzystać:
PRZYGOTOWANIE BADANIA
- Opracowanie tła badania
- Zdefiniowanie celów i obszarów badawczych
- Przygotowanie struktury próby np. w oparciu o statystyki populacyjne
- Przygotowanie bazy firm z każdego sektora usług
- Losowanie rekordów do badań B2C CATI.
- Dobór metody i techniki badawczej
- Opracowanie narzędzia badawczego,
- Przygotowanie kwestionariusza ankiety/ scenariusza do wywiadów, audytów.
- Weryfikacja otrzymanych narzędzi badawczych
WSPARCIE I INTEGRACJA TECHNICZNA
Nasze rozwiązania pozwalają na automatyczną integrację z każdym systemem, a także są dopasowane do wszystkich urządzeń mobilnych i stacjonarnych.
Ściśle współpracujemy z programistami nadzorując proces powstawania narzędzi wspierających zbieranie danych.
Umożliwiamy bieżący podgląd do zbierania materiałów, które można samodzielnie wyeksportować.
REALIZACJA BADANIA
W naszych działaniach podążamy za zmieniającym się społeczeństwem, dbamy o Respondenta, bo wiemy, że jego zaangażowanie i zainteresowanie przełoży się na jakość dostarczonych wyników.
- Rekrutacja Respondentów do badań jakościowych FGI/IDI
- Rekrutacja do badań ilościowych
- Desk research
- CAPI, CASI- sondaże, exit-poll, badania terenowe
- Trudne badania f2f
- Obserwacje, spisy z natury
- Testy produktowe – CLT
- CAWI
- CATI
- Badania MIX&MODE – łączenie technik badawczych
- Tajemniczy Klient – MS,
- Eye tracking
- Time&Motion,
- Cenzus
- Fora dyskusyjne – community
- Path tracking
- Zbieranie leadów + tworzenie baz
KONTROLA DANYCH I ANALIZA
Dysponujemy nowoczesnymi metodami kontroli Ankieterów terenowych, jak i Respondentów online. Rzetelność i kompletność zebranych danych stawiamy na pierwszym miejscu ,dlatego stosujemy takie metody kontroli jak geolokalizację, pytanie kontrolne w trakcie ankiety, międzyczasy zakończonych ankiet, zdjęcia weryfikacyjne lokalizacji i produktów, hasła wysyłane przez SMS czy kontrolę telefoniczną
- Wieloetapowa kontrola
- Weryfikowanie jakości danych
- Analizy statystyczne jedno i wielowymiarowe,
- Analizy jakościowe,
- Tabele i wykresy
- Raporty
BADANIA TERENOWE
Naszą specjalizacją, mocną stroną i cechą wyróżniającą wśród agencji badawczych jest nastawienie na realizację badań terenowych. Trudne badania f2f, wywiady w sklepach, sondaże w miejscach publicznych, obserwacja, testy specyficznych produktów (in home, CLT) oraz inne projekty, w których nie da się zastosować techniki CAWI, a do ich przeprowadzenia potrzebny jest człowiek.
Współpracujemy z 30 ośrodkami koordynatorskimi na terenie całej Polski.
Posiadamy jedną z największych sieci przeszkolonych ankieterów, posiadających wieloletnie doświadczenie, prowadzonych i zarządzanych w stylu hybrydowym – zarówno jedno, jak i dwustopniowo.
Nawet najtrudniejsze projekty edukacyjne nie są dla nas przeszkodą, ze względu na współpracę z wykwalifikowanymi psychologami i pedagogami.
W skład naszej sieci wchodzą także audytorzy o zróżnicowanych cechach demograficznych, realizujący badania Tajemniczy Klient.
OFERTA SZKOLENIOWA
Poznaj świat badań rynku – prowadzimy szkolenia skierowane do:
- pracowników współpracujących z działami badań, wewnętrznymi i zewnętrznymi – chcących lepiej rozumieć podstawowe pojęcia i usprawnić tym samym komunikację
- pracowników działów badań – chcących odświeżyć wiedzę, lepiej poznać aktualne standardy
- każdego, kto chce poznać świat badań
Co zyskujesz:
- Zrozumiesz pojęcia badawcze, poznasz techniki i metody badawcze oraz sposoby ich realizacji, dzięki czemu sprawniej skomunikujesz się z agencjami
- Dowiesz się czego możesz oczekiwać od wykonawców – w jaki sposób kontrolować jakość badań
- Znając podstawy badań rynkowych łatwiej i szybciej dopasujesz rozwiązanie pod potrzeby swoje lub klienta
The unexamined life is not worth living. – Socrates